Naprawy urządzeń gwarancyjne i pogwarancyjne

Urządzenia oraz systemy kontroli dostępu oferowane przez PROKONTROL objęte są standardową gwarancją udzielaną przez producenta urzadzen. Warunki gwarancji są zawarte w karcie gwarancyjnej która dostarczona jest razem z zakupionym urządzeniem. Okresy gwarancji zależą od rodzaju produktu i mogą być ustalane indywidualnie.

PROKONTROL traktuje priorytetowo awarie systemów i urządzeń objetymi umowami utrzymania technicznego oraz serwisowymi oraz dokłada wszelkich starań aby jak najszybciej realizować zobowiązania gwarancyjne.

Podczas kontaktu z serwisem prosimy o:

  • przygotowanie karty gwarancyjnej z numerami seryjnymi produktu oraz daty zakupu.
  • podanie opisu usterki/problemu
  • podanie osoby kontaktowej / obsługi technicznej

Zadaj nam pytanie...

ANTY-SPAM
Naprawy urządzeń gwarancyjne i pogwarancyjne

Przepisz kod obrazka