Skip to main content

KOŁOWROTY WEJŚCIOWE, STADIONOWE
SERIA: BA3-S / BA3-R / BA3-I

BRAMKI OBROTOWE WYSOKIE BA3-1-S PROKONTROL

OPIS URZĄDZENIA

Bramki serii S, BA3-S to urządzenia o najwyższym stopniu bezpieczeństwa. Zaprojektowane na doświadczeniu bramek wysokich z rotorami czterosekcyjnymi oraz wyposażone w dodatkowe osłony z pełnej blachy, zapewniają dokładną kontrolę osób oraz ochronę personelu obsługującego przed atakiem oraz aktami wandalizmu. Bramki BA3-S dedykowane są do obiektów sportowych np. stadionów piłkarskich,  obiektów penitencjarnych, przejść granicznych oraz innych, gdzie jest wysokie zagrożenie aktami wandalizmu. Wykonanie bramki stadionowej w wersji podwójnej wiąże wszystkie pozytywne cechy  zawarcia dwóch urządzeń w jednej konstrukcji. Bramka stadionowa wyposażona jest w silny mechanizm sterujący rotorem gwarantuje sprawne pozycjonowanie, kontrolę ruchu i zabezpiecza przed niepowołanym wtargnięciem osób. Wykonanie bramki stadionowej w wersji ze stali nierdzewnej pozwala na eksploatację urządzeń przez wiele lat, zachowując przy tym doskonały wygląd. Możliwość wykonania ze stali ocynkowanej ogniowo obniża koszty inwestycji przy zachowaniu optymalnej trwałości. Dostępne również inne zestawienia wykonania materiałowego w tym pokryte lakierem proszkowym.

Kołowroty serii BA3-S zostały zaprojektowane, aby sprostać wyzwaniom związanym z ciągłym i intensywnym użytkowaniem. Wykorzystanie wytrzymałych materiałów, jak stal nierdzewna czy hartowane szkło, zapewnia im odporność na uszkodzenia mechaniczne i czynniki atmosferyczne. Ich konstrukcja jest wysoce modularna i elastyczna, pozwalając na adaptację do specyficznych wymagań różnych lokalizacji i zastosowań.

Mechanizmy blokujące kołowrotów są precyzyjnie kalibrowane, aby umożliwiać płynny przepływ osób, jednocześnie zapewniając skuteczną barierę przeciwko próbom nieautoryzowanego dostępu. Zintegrowane systemy identyfikacji, takie jak czytniki kart czy skanery biometryczne, wspierają skuteczną weryfikację tożsamości, co jest kluczowe w kontekście bezpieczeństwa.

Kołowroty przeznaczone do pracy podczas dużych obciążeń są zazwyczaj wyposażone w zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i zarządzania, w tym zdalne sterowanie i monitorowanie. Umożliwia to bieżące śledzenie i kontrolę ruchu, a także szybką interwencję w przypadku awarii czy prób naruszenia zabezpieczeń. Pomimo ich rozbudowanej funkcjonalności, bramki te są zaprojektowane z myślą o łatwości obsługi i konserwacji.

Ostatecznie, kołowroty to znakomite rozwiązanie, gdy zachodzi potrzeba kontroli dostępu w warunkach dużego obciążenia. Ich wytrzymała konstrukcja, zaawansowane mechanizmy blokujące i zintegrowane systemy identyfikacji stawiają je w czołówce technologii zabezpieczeń. Nie tylko zwiększają one bezpieczeństwo obiektu, ale również wpływają na jego profesjonalny i nowoczesny wizerunek, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników i zarządców obiektów.

RODZAJ OBUDOWY:

BA3-1-S

BA3-2-S

BA3-2-R

BA3-1-I

PIKTOGRAMY DIODOWE

Informacja wizualna określająca stan odblokowania lub zablokowania ruchu ramion urządzenia. Zielona strzałka informuje o załączonym stanie odblokowania ruchu ramion (umożliwienie obrotu rotora). Czerwony krzyżyk informuje o stanie zablokowania ruchu ramion/obrotu rotora dla określonego kierunku ruchu.

KONTROLA WEJŚCIA / WYJŚCIA

Mechanizm urządzenia wyposażony jest w układ wspomagający kontrolę ruchu osobowego w obu kierunkach ruchu (wejście/wyjście ze strefy kontrolowanej). W przypadku kolizji ruchu osobowego układ procesorowy zapamiętuje naprzemiennie otrzymane sygnały zewnętrzne.

BLOKADA RUCHU WSTECZNEGO

Blokada ruchu wstecznego wyłącza możliwość obrotu ramion rotora w przeciwnym kierunku niż określony przez urządzenie sterujące zewnętrzne. Blokada ma utrudniać możliwość przejścia 2 osób na podstawie pojedynczego sygnału autoryzacji do przejścia z urządzenia zewnętrznego.

WSPOMAGANIE OBROTU RAMION

Mechanizm urządzenia wyposażony jest w elektromechaniczny układ wspomagający ruch obrotowy ramion. Układ ten po przyłożeniu siły na ramię rotora (pchnięciu) załącza silnik, który wspomaga obrót rotora do pozycji wyjściowej. Układ wyposażony jest w sprzęgło przeciw przeciążeniowe.