Skip to main content

Naprawy i serwis bramek kontroli dostępu.

Urządzenia oraz systemy kontroli dostępu oferowane przez PROKONTROL objęte są standardową gwarancją udzielaną przez producenta urządzeń. Warunki gwarancji są zawarte w karcie gwarancyjnej która dostarczona jest razem z zakupionym urządzeniem. Okresy gwarancji zależą od rodzaju produktu i mogą być ustalane indywidualnie.

PROKONTROL traktuje priorytetowo awarie systemów i urządzeń objętymi umowami utrzymania technicznego oraz serwisowymi oraz dokłada wszelkich starań, aby jak najszybciej realizować zobowiązania gwarancyjne.

Podczas kontaktu z serwisem prosimy o:

  • przygotowanie karty gwarancyjnej z numerami seryjnymi produktu oraz daty zakupu,
  • podanie opisu usterki/problemu,
  • podanie osoby kontaktowej / obsługi technicznej

Ofertujemy serwis różnych urządzeń kontroli dostępu, również starszych, wycofanych z produkcji. Modernizujemy urządzenia poprzez adaptacje nowych napędów oraz sterowników do wyeksploatowanych urządzeń, przywracając ich funkcjonalność i polepszając niezawodność.