BRAMKI OBROTOWE NISKIE, AUTOMATYCZNE
OPIS URZĄDZENIA
Bramki obrotowe stanowią specyficzny rodzaj systemu kontroli dostępu, powszechnie stosowanego w miejscach publicznych takich jak wejścia do budynków, stacje metra czy obiekty sportowe. Charakteryzują się one konstrukcją składającą się z kilku ruchomych ramion, które obracają się wokół centralnej pionowej osi. Mechanizm działania bramek obrotowych opiera się na tym, że użytkownik, pragnący przejść przez bramkę, popycha jedno z ramion, co umożliwia mu przejście. Po przejściu jednej osoby, ramiona automatycznie wracają do pozycji początkowej, blokując tym samym dostęp dla kolejnej osoby, dopóki ta nie pchnie ramienia.
Bramki obrotowe mogą być wyposażone w różne systemy zabezpieczeń i identyfikacji, takie jak czytniki kart, skanery biometryczne czy detektory metalu. Stosowane są nie tylko w celu kontroli dostępu, ale także do monitorowania liczby osób korzystających z danego obszaru oraz zwiększenia poziomu bezpieczeństwa poprzez regulację i kontrolę przepływu osób.
Jakość i precyzja wykonania gwarantują niezawodność i długowieczność bramek obrotowych automatycznych. Są one zaprojektowane tak, aby sprostać wyzwaniom związanym z ciągłym użytkowaniem w warunkach intensywnego ruchu. Ponadto, możliwość integracji z innymi systemami bezpieczeństwa i monitoringu sprawia, że stają się one kluczowym elementem złożonych rozwiązań zabezpieczających.
Estetyka wykonania, wykorzystanie materiałów najwyższej jakości oraz zaawansowana technologia sprawiają, że bramki obrotowe automatyczne nie tylko zwiększają poziom bezpieczeństwa obiektu, ale także wpływają na jego nowoczesny i profesjonalny wizerunek. Dostosowywanie się do indywidualnych potrzeb i oczekiwań użytkowników oraz elastyczność w konfiguracji i zarządzaniu, uczyniły je nieodzownym elementem współczesnych rozwiązań z zakresu kontroli dostępu.
PIKTOGRAMY DIODOWE
Informacja wizualna określająca stan odblokowania lub zablokowania ruchu ramion urządzenia. Zielona strzałka informuje o załączonym stanie odblokowania ruchu ramion (umożliwienie obrotu rotora). Czerwony krzyżyk informuje o stanie zablokowania ruchu ramion/obrotu rotora dla określonego kierunku ruchu.
KONTROLA WEJŚCIA / WYJŚCIA
Mechanizm urządzenia wyposażony jest w układ wspomagający kontrolę ruchu osobowego w obu kierunkach ruchu (wejście/wyjście ze strefy kontrolowanej). W przypadku kolizji ruchu osobowego układ procesorowy zapamiętuje naprzemiennie otrzymane sygnały zewnętrzne.
BLOKADA RUCHU WSTECZNEGO
Blokada ruchu wstecznego wyłącza możliwość obrotu ramion rotora w przeciwnym kierunku niż określony przez urządzenie sterujące zewnętrzne. Blokada ma utrudniać możliwość przejścia 2 osób na podstawie pojedynczego sygnału autoryzacji do przejścia z urządzenia zewnętrznego.
WSPOMAGANIE OBROTU RAMION
Mechanizm urządzenia wyposażony jest w elektromechaniczny układ wspomagający ruch obrotowy ramion. Układ ten po przyłożeniu siły na ramię rotora (pchnięciu) załącza silnik, który wspomaga obrót rotora do pozycji wyjściowej. Układ wyposażony jest w sprzęgło przeciw przeciążeniowe.
PRECYZYJNY UKŁAD POMIAROWY
Urządzenie jest wyposażone w elektroniczny układ pomiaru pozycji rotora (1/1000) umożliwiający układowi sterującemu precyzyjne sterowanie szybkością ruchu ramion oraz sprawną pracę systemu blokad.
DWA NIEZALEŻNE SYSTEMY BLOKAD
Urządzenie wyposażone jest w dwa niezależnie pracujące systemy blokad. Praca dwóch układów blokowania umożliwia sprawne działanie nawet przy dużym natężeniu ruchu osobowego. Praca bu systemów eliminuje w dużym stopniu brak możliwości odblokowania rygli w przypadku naporu osoby na ramiona bramki.
KARTA KATALOGOWA
Pobierz kartę katalogową.