Skip to main content

BRAMKI OBROTOWE WYSOKIE, ELEKTROMECHANICZNE
SERIA: GA3

BRAMKI-OBROTOWE-WYSOKIE-BA3-1-3-PROKONTROL

OPIS URZĄDZENIA

Bramki obrotowe wysokie, nazywane kołowrotami elektromechanicznymi, reprezentują najnowocześniejsze podejście do kontroli dostępu. Dzięki połączeniu solidnej konstrukcji, sięgającej od podłogi aż po sufit, z zaawansowaną technologią elektromechaniczną, oferują nieporównywalny poziom zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem. Wykorzystując precyzyjne mechanizmy oraz zintegrowane systemy identyfikacyjne, takie jak czytniki kart czy skanery biometryczne, kołowroty umożliwiają szybką i płynną kontrolę przepływu osób, jednocześnie blokując próby nieautoryzowanego dostępu. Współczesne kołowroty elektromechaniczne są często zdolne do integracji z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, co czyni je kluczowym elementem wielu obiektów, gdzie priorytetem jest skrupulatna kontrola dostępu i bezpieczeństwo.

RODZAJ OBUDOWY:

GA3-1-3

GA3-2-3

PIKTOGRAMY DIODOWE

Informacja wizualna określająca stan odblokowania lub zablokowania ruchu ramion urządzenia. Zielona strzałka informuje o załączonym stanie odblokowania ruchu ramion (umożliwienie obrotu rotora). Czerwony krzyżyk informuje o stanie zablokowania ruchu ramion/obrotu rotora dla określonego kierunku ruchu.

KONTROLA WEJŚCIA / WYJŚCIA

Mechanizm urządzenia wyposażony jest w układ wspomagający kontrolę ruchu osobowego w obu kierunkach ruchu (wejście/wyjście ze strefy kontrolowanej). W przypadku kolizji ruchu osobowego układ procesorowy zapamiętuje naprzemiennie otrzymane sygnały zewnętrzne.

BLOKADA RUCHU WSTECZNEGO

Blokada ruchu wstecznego wyłącza możliwość obrotu ramion rotora w przeciwnym kierunku niż określony przez urządzenie sterujące zewnętrzne. Blokada ma utrudniać możliwość przejścia 2 osób na podstawie pojedynczego sygnału autoryzacji do przejścia z urządzenia zewnętrznego.

WSPOMAGANIE OBROTU RAMION

Mechanizm urządzenia wyposażony jest w elektromechaniczny układ wspomagający ruch obrotowy ramion. Układ ten po przyłożeniu siły na ramię rotora (pchnięciu) załącza silnik, który wspomaga obrót rotora do pozycji wyjściowej. Układ wyposażony jest w sprzęgło przeciw przeciążeniowe.

KARTA KATALOGOWA

Pobierz kartę katalogową.